UFUK SANDIK

Hollywood’da bir Sakaryalı

Detroit'ten sonra Amerika'nın en büyük otomobil şovu Los Angeles Fuarı kapılarını açtı. Bu yıl 109'uncu yaşını kutlayan Los Angeles Otomobil Fuarı'nda 21'i dünya prömiyeri olmak üzere 100'e yakın yeni model tanıtıldı.
350 MİLYON EUROLUK YATIRIM
Fuarda ilk kez vitrine çıkan yeni modellerden biri de Türkiye'de üretilen Toyota C-HR oldu. Amerika prömiyerinin yapıldığı C-HR, Toyota standının tek yıldızıydı. C-HR, Amerikalı otomobilseverler tarafından büyük ilgi gördü.
Japon Toyota'nın kompakt SUV segmentindeki modeli C-HR, Los Angeles Fuarı'nda sergilendikten sonra, 2017'nin ilk çeyreğinde ABD'de satışa sunulacak. Sakarya Toyota tesislerinden 350 milyon euroluk yatırımla üretilen C-HR'nin Avrupa'dan sonra en büyük pazarı Kuzey Amerika olacak.
27 Kasım'a kadara ziyaret edilebilecek fuarda dikkat çeken stantlar, Avrupalı ve Japon markalar oldu. Mazda, Toyota, Alfa Romeo, MINI, Mercedes-Benz, BMW, Audi, Lamborghini, Jaguar, Porsche, Avrupa'daki fuarlardaki şovlarının benzerini Los Angeles'ta gerçekleştirdi.
Evsahibi olmanın avantajını kullanan Amerikalı markaların stantları ise daha önceki yıllarda olduğu gibi oldukça sönüktü.
Detroit'in tahtını sallıyor
Uluslararası Los Angeles Fuarı, Amerika'nın en iyi, dünyanın ise sayılı önemli fuarlarından biri olacağı sinyalini verdi. Los Angeles fuarının öneminin hem Amerika hem de global otomotiv sektörü tarafından nasıl hızla arttığı ortaya çıktı. Dünyanın en önemli lüks otomobil pazarlarından biri olan Los Angeles, bu özelliği ile özellikle otomotiv markalarının prestij merkezi olma yolunda ilerliyor.
Otomotivin başkenti Detroit'in 'ABD'nin en büyük fuarı' unvanına göz diken Los Angeles ile yapılan yorumlarda, "Fuarın durumu Hollywood filmlerinin sevdiği 'geri dönüş' hikâyelerine benzetiliyor. Geçmişte yerel tanıtımların ağırlıkta olduğu fuar için "küresel sıçrama yapmış" deniliyor. Tabii bu geri dönüşte daha önce aynı tarihlere denk gelen Tokyo fuarının bu yıl olmamasının da etkisi de var.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.