UFUK SANDIK

İhracat pazarlarına 8 ülke daha ekledi

BRISA, daralan iç pazara rağmen ihracat rüzgarıyla büyüdü. Şirket, yılın ikinci çeyreğinde, ihracat tonajını bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 27 artırdı. Brisa'nın ihracat yaptığı ülke sayısı 79'a ulaştı. İhracat pazarlarına Senegal, Mali, Kongo, Togo, Brunei, Laos, Karadağ, Filipinler olmak üzere 8 ülke daha eklendi. Bu sayede yılın ikinci çeyreğini, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 63 net kâr artışı ile kapatı. Cirosunu ikinci çeyrekte geçen yılın aynı dönemine oranla yüzde 20 artırarak, 6 ayda 1.6 milyar TL'ye ulaştırdı. Brisa CEO'su Cevdet Alemdar, küresel ve yerel pazardaki tüm zorluklara rağmen istikrarlı ve dengeli büyümeyi başardıklarını söyledi. Alemdar, şöyle devam etti: "İzmit ve Aksaray'daki yeni nesil teknolojilerle donatılmış fabrikalarımızda dünya standartlarında lastikler üretiyoruz. Bu dönemde, yerli üretim gücümüz, Aksaray'da üretimine ivme kazandırdığımız akıllı fabrikamızın kattığı değer, Ar-Ge mühendislerimizin ve uluslararası pazarlarda ekibimizin emekleri ile aylık bazda uluslararası satış hacimlerinde üst üste rekorlara imza attık."

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.