'Barcelona'nın karşılığını aldık'
ALMANYA'NIN EN ÇOK SATANI
Bu yıl yeni modelleri piyasaya sunacaklarını söyleyen Bulgurlu, yurtdışı faaliyetlerini şöyle anlattı: "Bu yıl Türkiye ve global pazarlarda tüm beyaz eşyalarımızı kapsayan ve sadece tasarımıyla değil, üstün teknolojik özellikleriyle de öne çıkan yeni serimizi devreye alıyoruz Almanya'da en fazla satılan çamaşır makinesi Beko. Satışlarımızın yüzde 62'si yurtdışına oluyor. 24 para birimiyle satış yapıyoruz ama Ortadoğu birincil pazarımız. Buradaki gelişmeler bizi de etkiliyor."
SABAH IFA FUARI'NDA
Arçelik IFA'da Home Whiz teknolojisini de tanıttı. Tek uygulamayla evdeki tüm beyaz eşya ve elektronik ürünlerin kontrol edilebileceğini ifade eden Bulgurlu, "Standartların oluşmasına katkı sağlamak istiyoruz" diye konuştu.
'MÜŞTERİLERİMİZİ TANIYORUZ'
Etkileşimli ve uzaktan yönetilen cihazlarla müşterilerini daha yakından tanımaya, ihtiyaçlarını anlamaya çabaladıklarını ifade eden Hakan Bulgurlu bu yönde ciddi yatırımlar yaptıklarını anlattı. Bulgurlu, "Türkiye'de 20 milyon hanenin analizine sahibiz. Portekizli bir teknoloji firmasını satın alarak oluşturduğumuz yeni arayüzümüz VUX (Virtual User Xperiance) önemli. Bebek kamerası, telefon ve pişirici arasında entegrasyon olacak. Çalışmalar 2016'da ürüne dönüşecek" dedi.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.