TİMUR SIRT

Snapchat kuşağı geliyor!

Bayram ziyaretlerinde ebeveynlerin en büyük sıkıntısı akıllı telefonlarıyla zaman geçiren çocuklar oluyor. Gençlerin son dönemdeki en popüler sosyal ağı ise Snapchat. Facebook ile Whatsapp arasında bir sosyal ağ olarak tanımlanan Snapchat, gençlerin gözde buluşma platformu.
100 MİLYON KULLANICISI VAR

Eylül 2011'de başlayan Snapchat yolculuğu bugün anlık aktif 100 milyon kullanıcıya ulaşmış durumda. Resmi olmayan istatistiklere göre Facebook'tan kaçan gençler Snapchat'e ilgi gösteriyor. WhatsApp'tan önce gözünü Snapchat'e diken Facebook'un 2013'ün sonlarına doğru 3 milyar dolarlık bir teklif yaptığı iddia ediliyor. Kayıtlı kullanıcıların yüzde 65'i her gün düzenli olarak hesabı kullanmaya devam ediyor. Her saniye ortalama 8 bin 796 adet fotoğraf Snapchat üzerinden paylaşılıyor. Lise öğrencisi erkeklerin yüzde 50'si, kızların ise yüzde 77'si Snapchat üzerinden özçekim fotoğraflarını paylaşıyor.
GENÇ VE KADIN AĞIRLIKLI

Snapchat kullanıcılarının çoğunu gençler oluşturuyor. 34 yaşın altında kullanıcı oranının yüzde 71 olması, sosyal ağa daha çok gençlerin rağbet ettiğinin en önemli göstergesi. Asıl can alıcı gösterge ise kullanıcıların neredeyse yarısının 18-24 yaş arasında olması. ABD'de 13-17 yaş arası mobil telefon sahibi olan her 3 öğrenciden birinin telefonunda Snapchat yüklü. Sosyal ağın kullanıcılarının yüzde 70'i de kadınlardan oluşuyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.