TİMUR SIRT

Müşterileri eşleştirip yeni ürün geliştiriyor

Her müşterinin memnun olmasına sebep olan hizmet, zaman ve yaşadığı deneyim farklı olabilir. Ancak müşterilerin memnuniyete ulaşması için yapay zekâ ile 3 katmanlı yoğrulması şart.
Bazen memnuniyete giden yol oldukça zorlu olabiliyor. Dijitalleşen süreçlerde müşteriler kaybolabilirken, yollar çetrefilleşebiliyor. Bu durumla başa çıkmak için herkes farklı bir yöntem kullanıyor. İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Şahismail Şimşek'in çözümü "3 katmanlı yapay zeka" odaklı mükemmelliğe dayanıyor.
Şimşek, 3 katmanlı yapay zeka yaklaşımını şöyle anlatıyor: "Ticari müşterilerimize yönelik mükemmel eşleşme, zamanlama, ve deneyim olarak adlandırabileceğimiz 3 katmanlı yapay zekâ mimarisini kurguladık.
Mükemmel eşleşme ile müşterilerimizi daha iyi tanıyarak ihtiyaç duyacakları ürün ve hizmetleri belirleme ve yeni ürün geliştirme avantajlarına kavuşmuş olduk. Mükemmel zamanlama aşamasında müşterilerimize doğru zamanda doğru ürün ve hizmet önerisi sunarak etkileşime girebileceğimiz modellemeler üzerine çalıştık. Mükemmel deneyim aşamasında ise müşterimizin ihtiyaçlarını önceden öngörerek o ihtiyacın oluşması ile birlikte müşteriye değer önerimizi sunmak mümkün oldu."
Bu kapsamda tasarlanıp hayata geçirilen Saha Satışa Destek Modeli hakkında bilgi veren Şimşek şöyle konuştu:
"Müşterilerin ihtiyaçlarını proaktif olarak tahminleyip, müşterilerimize değer yaratacak önerileri buna göre önceliklendiriyor. Bu modelle şube çalışanlarımızın müşteriyle temasını daha etkin biçimde planlamayı hedefliyoruz. Bu sayede, şube çalışanlarımızın şube dışında, müşteriye kendi işyerinde hizmet verebilmesini, deyim yerindeyse şubeyi müşterinin olduğu her yere götürülmesini sağlamış olacağız."

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.