GÜRCAN BİLGİÇ

Futbol iklimi

Radyoda Cem Dizdar ile uzun sohbetler yapıyoruz. Türkiye'deki futbol iklimi ortak sorunumuz. Böyle bir ortamda genç futbolcunun yetişmesinin de gelişmesinin de çok mümkün olmadığını sorguladık sık sık...
Biz saha bölümüne bakıyoruz çokca... Sadece fizik güç ve rakibi bozmak üzerine kurulmuş takımların, futbola ve futbolcuya nasıl katkı yapacağının cevabını arıyoruz. Bulamıyoruz elbette.

BAZI ŞEYLER RÜYA

Futboldan gelen ünlü yorumcularımız var. Pozisyonları değerlendiriyorlar, genç oyuncuları mercek altına alıyorlar. Ama ilk söyledikleri; "Biraz kalınlaşmalı" oluşuyor.
Yani; kuvvet çalışması yapsın, halterin altına girsin diyorlar.
Genç oyuncuların transfer edilmesi ve katma değer kazanılması gibi bir rüya var. Başta Kayserispor olmak üzere deniyorlar bunu. Ama olmuyor işte. Amrabat'ın Galatasaray'a 9 milyon Euro gibi bir bedelle gelmesinde de aynı niyet vardı. "Parlatırız, yıldız yaparız, kazanırız" diye düşündüler muhtemelen. Olmadı, Amrabat yerinde saydı. Futbol iklimi kaybetmeme ve sadece para kazanma üzerine kurulunca, daha iyisini aramak yerine, mevcudu muhafaza etmek değerli hale geliyor. İklimi değiştirme şansımız, felsefemizden geçiyor. Tıpkı Doğan Koloğlu-Mustafa Denizli ikilisi gibi...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.