GÜRCAN BİLGİÇ

Joachim Löw neden gitti?

Bizler çok gençtik, Löw de... Stutgart ile Kupa Galipleri Kupası'nda final oynayıp, F.Bahçe'ye gelmişti. 3-5-2 oynatıyordu.
Balic, Moldovan ve Murat Yakın önemli oyuncular, Metin Diyadin takımın bel kemiğiydi.
İkinci yarı başladığında malum hakem kararları çıktı ortaya. 'Çatır çatır' yediler Fenerbahçe'yi. Bir maçın ertesinde, eski futbolcu bir ağabeyimizin yorumunu diline doladı Joachim Löw. Abimiz, "Bu Moldovan nasıl çıkar?" cümlesinden sonra Löw'ü perişan ediyordu. Alman hoca, "Moldovan'ın sakatlandığını tribündeki karım bile anladı" diyerek yorumladı kritiği. Ama eleştiriye yapılan, bu eleştiriyi, o ağabeyimizi çok seven Aziz Başkan da üstüne alındı sanki. Sözleşmeyi fesh ettikten sonra, gerekçesini "Beni başarılı olacağına ikna edemedi" diye anlattı. Löw şimdi Dünya Kupası'nın sahibi. Aziz Yıldırım mı onun kıymetini bilemedi, yoksa O mu yıllar içinde gelişti? Yıldırım ile Fenerbahçe'nin en büyük başarısına baktığımızda, Aykut Kocaman'ın neden takımın başında olmadığını sorguladığımızda, ya da Ersun Yanal'a şampiyonluktan bir ay geçtikten sonra "eline sağlık" dendiğini hatırladığımızda, belki bir cevap buluruz.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.