GÜRCAN BİLGİÇ

Ego abidelerine karşın Kartal

Rizespor maçındaki 1+14 kilometrelik koşu mesafesi; hem ligin, hem de kendileri için sezon rekoru oldu. Fenerbahçe takım halinde oynamayı başardı ve müthiş üretken bir oyun ortaya koydu. İki yorum geldi; birincisi Rizespor'un ne kadar kötü takım olduğu, rakip sahaya bile geçemediği yönünde.
İkincisi ve benim de katıldığım; Fenerbahçe öyle bir baskı uyguladı, sistemini de öyle doğru uyguladı ki; Rizespor'a şans bırakmadı.
İsmail Kartal, bu düzene çift ön libero ile döndü. Rakibi kalesine getirmeden, pas oyunu ile rakibi ve sahayı kontrol etti. Yanal'ın "kaos" düzeni, temposu ve pozisyon bolluğu ile keyif veriyordu. İsmail Kartal bunun daha az risk alarak da yapılabileceğini gösterdi bizlere.
Şimdi Diego'nun performansı nedeniyle ilk on birde yaşanabilecek seçim zorlukları gündeme gelecektir. Bu tartışmalar beğenilmeyebilir ama kaçınılmaz. Çünkü biz oynayandan çok oynamayan oyuncuları tartışmayı severiz.
Fenerbahçe'de rekabet, "deve dişi" dediğimiz en tecrübeli isimler arasında olacak. Yedek kalan yüzünü asacaktır. Bu kaçınılmaz. İsmail Kartal'ın yönetme kabiliyetini yeni bir sınav bekliyor şimdi. Her biri ayrı bir "ego abidesi" olan oyuncuları, sıkıntı yaşamadan grubun içinde tutmayı başaracak.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.