GÜRCAN BİLGİÇ

Sihirli bir değnek

Hücum aksiyonlarının yetersizliğinde hep orta saha desteğinin yetersizliğini konuştuk. Hatta ön tarafın farklılaşması nedeniyle, kanatların da pozisyona giren değil, pozisyon hazırlayan oyuncular olduğunun da altını çizdik.
Pereira bu tabloyu değiştirmek adına hiçbir taktik veya görev üretmemişti. 1-0'lardan mutluydu.
Avrupa Ligi'nde ise bir sihirli değnek takıma dokundu. Sadece iki oyuncunun görevi değişti; Ozan ve Josef...
Ozan'a organizasyon görevi verilmişti, Josef'e ise ceza alanına yakın olma. Sadece santrfora top atmak için didinen, iki bek ve iki açık, bu görevlendirme ile birlikte birden bire seçenek sayısını arttırdı. Santrforu gözlerken arkada Nani'yi, yayda ise Josef de Souza'yı fark etti.
Sadece o kadar değil, rakip defans da dikkat yoğunluğunu azaltmak zorunda kaldı.
Bu kadar da yetmiyor. Shaktar maçlarındaki "mevlam kayıra" formülünün yerini, bu kez iyi analiz edilmiş, zayıf noktaları tespit edilmiş bir rakibe karşı özel çalışılmış bir oyun aldı.
Aklıma Zico döneminin Inter karşılaşması geldi. Kadıköy'de İtalyanlar neye uğradıklarını şaşırmışlardı.
Üstelik Fenerbahçe ligde "tel tel" dökülürken. Zico'ya bunu Önder Özen sağlamıştı. Taktiğiformülü üretip, Zico'ya kabul ettirip, takıma da uygulattı.
Acaba, Pereira'nın sihirli değneği kim? Var mı öyle biri?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.