GÜRCAN BİLGİÇ

Özbek için ‘sürpriz’

Kadıköy'de 17 yıldır hüküm süren "çaresizliğin" maçına çıkacak Galatasaray... Dursun Özbek'in belirttiği gibi "sürpriz" yapmaya geliyorlar. Sorun da burada zaten; Galatasaray'ın galibiyeti artık başkanları için bile sürpriz. Geçmiş yılların esprisinde saklanan "kabul edilmiş çaresizlik" vurgusunun, söze gelmiş hali.
Ama Galatasaray'ın Beşiktaş derbisinde gösterdiği mücadele, bu kez bu derbinin de anahtarı olabilir kendi adlarına. Dolmabahçe'de, 40 bin kişi önünde müthiş bir 45 dakika oynadılar. Tabelayı da 2-0 yaptılar. Ama ikinci 45'te fizik olarak da çöktüler, oyun olarak da.
Riekerink'in takımı yüksek tempoyu kaldıracak güce sahip değil. Bu yüzden bol pas yaparak, rakibi koşturmayı tercih ettiler ve Sneijder "paydos" diyene kadar da iyi gittiler.
Aynı tip maçı bu kez Kadıköy'de tekrarlayacaklar. Bu noktada taktik tercihi ilkinin benzeri mi olur, yoksa oradan dersler mi taşır?
Advocaat da bu planlara bakacak. Fenerbahçe için rakibin nasıl oynayacağı önemli. Çünkü Mehmet Topal'ın cezası, Lens'in sakatlığı, hamle haklarını minimuma indirdi. Mücadeleyi ön plana çıkartıp, fırsat pususu düşünmeli. Çünkü bir teknik direktör maçına çıkıyor. Advocaat'ın maçın şifresini çözmesi, taktiği kurması gerekiyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.