GÜRCAN BİLGİÇ

Yıldırım, 50 milyon TL’lik sponsor bulmuş

Gelişmeleri takip ettiğimiz kadarıyla Aziz Yıldırım'ın genel kurul kararı almak gibi bir düşüncesi yok. Kendi deyimiyle 'bakkal dükkanı gibi' yönetip, uçurumdan düşmemek için eşikteki ağacın dalına, tek elle tutunur hale getirdiği F.Bahçe'nin önünü açmak istemiyor muhtemelen. Peki neler oluyor?
"Transfer çalışmaları başladı" diyor kaynaklarımız. 5 oyuncu alınacak. Mehmet Ekici ile birlikte 6... Bunlara bonservis ödenmeyecek. Ya kiralık olacaklar, ya da serbest. Biri ofansif iki orta saha, bir santrfor ve bir sol açık. Eğer Lens kalmazsa, bir de sağ açık. Kaleci konusunda hamle var ama çok ısrar yok. Kjaer-Skrtel ikilisinden ayrılan olursa, o bölgeye de takviye yapılabilir. Yani; yine yapılanma yok; transfer ile çözmeye çalışacaklar tüm sorunları. UEFA'nın baskısı da var üstlerinde. Zira 20 milyon Euro zarar edeceklerine söz verdikleri halde, halen 8 milyon fazladalar. Mayıs sonuna kadar bu rakam 10'a ulaşacak.
Çözüm nedir? 1.5 ay içinde kulübe nakden 50 milyon liralık katkı yapabilecek bir sponsor aranıyor. Söylentiler; bulunduğunu da söylüyor. Belki de bu yüzden Aziz Yıldırım, Genel Kurul kararı almıyor. Parayı buldu, kendi yönetmek istiyor olabilir. Enteresan günlerin eşiğindeyiz.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.