GÜRCAN BİLGİÇ

Krizi atlatabilir mi?

Başakşehir yenilgisinin ardından gelen Fenerbahçe beraberliği ile kalan dört haftaya beraberlik hakkı bile olmadan girdi Beşiktaş. Çünkü ikili averajda avantaj Başakşehir'de.
Bu hafta kupa maçları nedeniyle Başakşehir önce oynayacak. Yani rakibinin aldığı sonucu bilerek Bursa'da sahaya çıkacak Şenol Güneş'in talebeleri. Eğer kazanmak zorunluluğuyla oynamaya başlarsa, ligin önceki haftalarında öve öve bitiremediğimiz bu takımın krizi nasıl atlatacağı sorunu ortaya çıkacak.
Normalde, dörtte dört yapması gerekiyor. Fikstürü rakibine göre de daha kolay gözüküyor.
Hatta Başakşehir'in puan kaybetme ihtimali sanki daha yüksek. Ama Beşiktaş'ın önemli bir eksiği var; sahada lider oyuncusu yok.
En yıldız Quaresma; kendi şovunun peşinde, takımla alakası kalmamış. Talisca; kiralık oyuncu, bu belirsizlikte sorumluluk almıyor.
Kaptan Oğuzhan ama onun da çevresindekilere "Hadi, uyanın" fırçasını atacak konumu yok. Bunu yapacaklarının bir çoğu kendisinden büyük. Şenol Hoca kenardan bu eksiği gidermek için, maç zora girdiğinde hamleler yapıyor ama ne kadar yetecek? Bu hafta çok önemli.
Çünkü bundan sonra maçlar aynı saatte olur. Akıllar başka yerdeyken, sahada ne kadar oynanır?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.