GÜRCAN BİLGİÇ

Sonunda çile bitti!

Karşılaşma zaten daha başlamadan heyecanını yitirmişti. Adanaspor, Süper Lig'deki son gösterisinin keyfinin peşine düşüp, genç oyuncularına vitrin hazırladı. Fenerbahçe ise pamuk gibi bir rakip karşısında sadece fırsat yaratırsa, kazanacağını bilir halleydi. Gollerin üst üste gelmesinin ardından gelişen oyun anlayışı, Fenerbahçe'nin bu ligde neden üçüncü, Adanaspor'un da neden küme düşen takım olduğunun son kanıtıydı.
Klasik deyim; "Böyle maçları oynamak zordur" şeklindedir. Halbuki sahaya çıkan maç başını alıyor, kazanan federasyondan primini kazanıyor, her şey bir tarafa sezon planlaması bile bu maça bağlı.
Yine de iş ahlakının 'kaybetmişlik' duygusuna üstün gelememesini izliyoruz. 90 dakikanın anlaşılır tek cümlesi; "Ali Koç başkan, Fenerbahçe şampiyon" tezahüratı. Kulübün sabah gerçekleştirilen mali kongresinde açıklamayla Fenerbahçelilere 'kurtuluşu' müjdeleyen umut rüzgarını içlerine çektiler. Fenerbahçe yönetimi bu pozitif duyguyu çok iyi kullanıp, seyircisini yeniden stada getirmeli. H Blok'a satışı yasaklayıp, "Hepimiz aynı gemideyiz" derseniz, hiç de inandırıcı olmazsınız.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.