RIDVAN DİLMEN

Teknik direktörün başarıdaki yüzdesi!

Teknik direktörlerin takıma katkısı kimine göre yüzde 5, kimine göre yüzde 30, kimine göre yüzde 50'dir. Hep yüzde 100'ün altındadır.
Oysa teknik direktörün takıma katkısı yüzde 100'dür. "Ben de olsam şampiyon yaparım", "Ben de olsam bu topu oynarlar" Barcelona için söylenen sözdür. Ama öyle değil. Barcelona'ya geri döneceğim. Transferde yetkili teknik direktördür, takımı fizik olarak hazırlamak onun görevidir. ilk 11 tercihi, oyun içindeki değişikliklerin yetkilisi de odur. Zaten başarısızlıkta önce teknik direktörler gider. Barcelona'ya dönecek olursak, Guardiola'nın yardımcısı ile yola devam ederken düşüş başladı. Allah şifa versin hastalandı, bu defa onun yardımcısı takımın başına geçti. Takımın fiziksel ve mental olarak geriye gittiğini net şekilde gördük. Milan maçı, ligdeki düşüş, hiç pozisyona giremediği Real Madrid maçı. Elinde bir tane yüksek konsantrasyonla oynamak zorunda oldukları Milan maçı kaldı. Yeni bir teknik direktör gelse bu düşüşler olmazdı. Fatih Terim'in de bir takıma nasıl hakim olduğunun yüzdesini görüyoruz.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.