RIDVAN DİLMEN

İspanya ölmüş, ağlayanı yok!

Şu ana kadar oynanan maçlar sonunda şunu çok rahat söyleyebilirim ki, Dünya Kupası beni tatmin ediyor. Eminin futbolu seven herkes de böyle düşünüyordur.
İçlerinden birkaç maçı çıkarırsak, güzel mücadeleler oluyor. Futbol öyle bir oyun ki, maç devam ederken bütün stratejileriniz alt üst olabilir. İNGİLTERE kontratak takımı. Maçlarında rakiplerine üstünlük kurup, öne geçebilselerdi farklı olabilirdi ama hep geriden gittiler.
ALMANYA, Fransa, Şili için şuan "Çok iyi" diyoruz ama beklememiz lazım. Çünkü maçlarda hiç geriye düşmediler. Futbolda futbolcularınızın fizik gücünün yanın da bir de ruh diye bir olay var. Onun için erken konuşmamak gerek. Bakalım geri düşünce takımlar nasıl bir strateji izleyecek, ne yapacak?
Bu gözle baktığımız zaman, bazı takımlar bir takım özelliklerini gösteremeden turnuvaya veda etti. Mesela İngiltere… Bu konuda İspanya hem öne geçti hem geri düştü. Onu ayırmak lazım…
İSPANYA ölmüş, ağlayanı yoktu.
Turnuvaya bitik durumda gelmişlerdi, kendilerince mazeretleri muhakkak vardır. Yoğun maç trafikleri, kupalar, mayıs ayının sonuna kadar final oynamış oyuncular.
Ama ne olursa olsun son 3 turnuvadan şampiyonlukla ayrılmış İspanya'nın en azından gruptan çıkması gerekirdi.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.