FATİH DOĞAN
16 Mart 2025, Pazar

Ders alınacak maç

Beşiktaş'ın Avrupa, Konyaspor'un ligden düşme stresi, oyunun başlangıcının iki takım adına da kontrollü bir görüntü ortaya çıkardı. Ev sahibi maçın başında Adil ve Melih ile denemeler yapsa da 27'de Melih'in gördüğü kırmızı kart planları değiştirdi. Rakip 10 kişi oynamasına rağmen ilk yarının sonlarına doğru Gedson'un biri direkten dönen iki şutu ve Masuaku'nun şutu dışında değer üretemedi. İlk yarıda 3 şey dikkatimi çekti.
1-İmmobile'nin yokları oynadığı ve takımını 10-10 eşitlediği gerçeği.
2-Chamberlain'ın Gedson'a eşik edemediği ve orta sahada üretkenlikten uzak bir performans sergilediği. 3-Rakip önce 10, sonra 9 kişi kalmasına rağmen Beşiktaş'ın kanatsız oynadığı. Sağ bek de oynayan Tayyip Talha, stoperden öteye geçemeyeceğini gösteren, ileri çıkmayan, olmazları oynayan bir performans izlettirdi.
45+'da Uğurcan Yazğılı'ın alt pasın içine falsolu gelen ortada topları ağlara göndermesi Konya'nın direncinin ilk ödülüydü. İkinci yarıya Beşiktaş daha baskılı başlasa da 65'te Konya 9 kişi kalsa da maçı bırakmadı. Saygı duyulacak bir defans mücadelesi verdiler. Beşiktaşlı oyuncuların alacağı ders, rakibin ortaya koyduğu mücadeledir. Gerisi boş ve nahoş…

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.