MURAT ÖZBOSTAN

Stat ve kadro mühendisliği!

Beşiktaş yeni stadı için çok özverili bir çalışma yapıyor. Fikret Orman, statla yatıyor, statla kalkıyor desek yeridir.. 24 saat canlı yayın bile var. Ama sonuçta dünyanın hiçbir yerinde 7-8 ayda Vodafone Arena gibi bir stadı bitiremezsiniz. Taraftarın gönlünü hoş tutmak için verilen tutarsız vaatler, bir süre sonra yöneticileri hayal taciri konumuna düşürür, düşürüyor nitekim. Mesele kombine satmaksa, Beşiktaş yönetimi de çok iyi biliyor ki o stadın çatısıyla birlikte tamamlanması nereden baksanız, 2015'in baharını bulacak. Zaten hem başkan hem yöneticiler, aynı minvalde konuşmaya başladılar. Ne var ki eldeki gerçekleri camianız ile paylaşırsanız yarın bir gün sizi hayalcilikle suçlayanlar karşısında pişmanlık yaşamazsanız. Bırakın bu stat işini, konunun tam profesyonelleri hesap kitap yapıp, ölçüp biçsin.. Bakın inşaat mühendisliği kadar bir de kadro mühendisliği var. İşte o Beşiktaş'ta Önder Özen'in eline bakıyor. Bonservisi elinde olan Caner Erkin'in istediği ücreti duyunca, geri adım atan başkan Fikret Orman ve yönetimin artık Serdar Kurtuluş, Ömer Şişmanoğlu, Sezer Öztürk, Eneramo ve Dany transferlerindeki gibi boş atıp günah çıkarmasını bekleyecek sabırları yok!. Son şans, son düzlük artık!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.