MURAT ÖZBOSTAN

Ya soru çalıştığın yerden gelmezse!

Madem futbol fena halde hayata benzer, o zaman pek çoğumuzun geride bıraktığı okul yıllarından bir örnekle anlatalım Beşiktaş ile Bilic'in durumunu. Şimdi matematik, fizik ve kimya derslerini, Süper Lig, Türkiye Kupası ve Avrupa Ligi olarak kabul edin. Beşiktaş'ın fizik sınavına çalışmamış olması ve bu dersten sınıfta kalması matematik ve kimya sınavına daha çok çalışacağı manasına geliyor. Siyah-beyazlılar, fikstürün rahatladığına ve iki kulvarda daha başarılı olacaklarına inanıyorlar. Peki, ya sorular çalıştıkları yerden gelmezse! PTT 1. Lig ekibine elenen Beşiktaş için Süper Lig'de ilk 3'te olmak, Avrupa Ligi'nde gruptan çıkmak ve Türkiye Kupası'nda final oynamak sezon başında minimum hedeflerdi. Bilic ve öğrencileri geçen sezon da kupaya erken veda ettiler. Bu takım ne zaman kulüp müzesine bir kupa koydu? Başarısızlıklardan, başarılar için ümit üretilmez. Yaptıklarınız yapacaklarınızın garantisi olmalı. İnşallah Beşiktaş, Liverpool'u eler. Aksi takdirde fizikten çakan ve kimyaya çok çalışacağı sözünü veren öğrencinin matematikten de sınıfı geçmesi zora girer. Bu karneyle Beşiktaş yerinde sayar ama Bilic de bir sınıf altta kalır.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.