MURAT ÖZBOSTAN

Dönüşün tek sırrı Lens’te

Dakikalar 17'yken Emre Akbaba, takımına frikik kazandırdığında tribünler "Üç, üç" sesleriyle inliyordu. Fenerbahçe gibi bir takıma karşı bu özgüvene sahip olan Alanyaspor, gerçekten de maçı kopartıp farka götürebilecek görüntüyü veriyordu ama bunu kabullenmeyen bir kişi vardı: Jeremain Lens. Takım arkadaşlarına tabiri caizse fırça atmayı dahi göze alacak kadar ateşini sahaya yansıtan, isyan eden ve kabullenmeyen Lens, karakteriyle 2-0'dan 3-2'ye gelişin asıl sebebidir. Pozisyonlar, teknik meseleler de önemli ama bir anlamda da işin teferruatı. Önce skoru kabullenmeyeceksiniz. Eğer Fenerbahçeliler, Lens'in izinden gitmek yerine, "Böyle gelmiş, böyle gider" deseydi ne o pozisyonlar gelirdi, ne de goller… Elbette ikinci devre temponun biraz düştüğünü, iki takımın da ilk yarıdaki kadar üretken olmadığını söyleyebiliriz ama eğer ki bu maç 5-0 yerine 2-3 bittiyse takımın yıldızı olmasına rağmen mücadeleden bir an bile olsun kaçmayan Lens en büyük nedendir. Siz bu adamın bonservisini ne yapın ne edin alın!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.