MURAT ÖZBOSTAN

Ağlamak için bahane kalmadı!

Kulüplerin mali yapılarını düzenlemek için UEFA'nın 2011 yılında başlattığı Finansal Fair Play (FFP), Türk takımlarının özellikle de "Dört Büyükler'in" borçlarının artmasını ne yazık ki hiç engelleyemedi. Takımlarımız borçlarına borç kattı.. Bu yapıya uymaya çalışan takımlarımız da oldu haklarını yemeyelim.. UEFA dün bir karar vererek takımlara pandemi sayesinde ilaç oldu. FFP'de esnekliğe giderek bir nevi tüm sorunlarını öteledi.. Buna kısa vadede bir müjde demek yerine rahatlama diyelim. En çok da G.Saray sevinmiştir. 2020'yi es geçip 2021 yılıyla birlikte iki sezonu değerlendirmeye almak yöneticiler için tarihi bir fırsattır ama bu şansı acaba nasıl değerlendirecekler? Ağlamak için bir şans da kalmadı.. UEFA şunu dedi: "Bak kardeşim al sana bir şans. Bütçeni, gelir giderini iyi hesapla.. Transferlerini doğru yap! Derdin varsa çöz. Aklını başına al. Bana gelip sonra ağlama" özeti budur. Şimdi Trabzonspor'un CAS başvurusu var. Avrupa'da şu virüs belasında sadece Trabzonspor'a ceza verdi UEFA!.. Bir yanda her şeyi öteleyen kulüplere esneklik verin diğer yanda Trabzonspor'u men edin.. UEFA'nın bu kararı sonrası Trabzonspor'un eli de CAS'ta güçlenmiştir..

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.