MURAT ÖZBOSTAN

Bu oyuncuları Süper Lig’in içine çekmeyin!

Milli Takımımız Uluslar Ligi'nde 4'te 4 yaparken, en son 2-0 kazanılan Litvanya maçının ilk 11'inde 7 lejyonerimiz vardı. Stefan Kuntz, kadro seçimlerinde genelde Avrupa'daki Türk yıldızları kullanmayı tercih ediyor. Çünkü oradaki idman ve maç tempoları, oyuncuların kendilerini geliştirebilme becerileri bizim ligimizin katbekat üzerinde. Türkiye'ye gelen yabancıların satışını bir kenara koyarsak, özellikle yerli oyuncuların ülke dışına gidip bayrağımızı temsil etmelerini çok önemsiyorum. Genç yeteneklerin Avrupa'da boy göstermeleri Türk futbolunun gelişmesi ve imajının yükselmesi açısından çok değerli… En son Rıdvan'ı gönderdik. Cengiz Ünder, Ozan Kabak, Merih Demiral, Çağlar Söyüncü, Ali Akman genç yaşta Avrupa sahnesinde ülkemizi gururla temsil eden yıldızlarımız… Bu oyuncularımıza sürekli kanca atıp Süper Lig'in içine çekmeye çalışmak bizi yüceltmez tam tersine alçaltır. Tembel, şımarık yabancılara çuval dolusu para dökmeyi bırakıp altyapıları güçlendirelim, yetiştirelim, satalım… Bu topraklar verimli topraklar, yeter ki kullanmasını, işlemesini bilelim. İhracat olmadan kulüplerimiz bataklıktan çıkamaz. Giden oyuncuları da rahat bırakalım…

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.