BÜLENT TİMURLENK

Garip oyun!

Ne 'ölüm grubu'nda Uruguay'a 3 atıp ardından İtalyayı 1-0 mağlup eden Kosta Rika ne de turnuvanın en iyi takımı görünen Kolombiya'nın peşinden gruptan çıkan Yunanistan... İki takım, son 16'nın kapışmasında üçüncülük havasında bir doksan dakika oynadı. Teknikten daha çok atletik yapısı ile dikkat çeken Kosta Rika, taktik disiplini yüksek Yunanistan karşısında bulduğu golün değerini bilemedi... 10 kişi kalan rakip karşısında Yunanistan sonuna kadar zorladı ve golü buldu. "Tarihin en iyi Dünya Kupası" diyoruz ama böylesine garip bir maçtan sonra yaklaşık bir saat 10 kişi oynayan Kosta Rika, penaltılar sonucu son sekize kalıyor... EURO 2004'ü kazanmış Yunanistan'ın o günden bu yana bütün turnuvalara gittiğini unutmayarak Komşu'ya bir şapka çıkaralım. Çok mu yetenekliler, hayır... Haddini bilerek oynayan ve sahada uyumayan bir takım. Siz buna fikstür şansı diyebilirsiniz ama kusura bakmayın biz 2002'de nasıl yarı final oynadık ki? Kosta Rika ise terini son ana kadar sahaya akıtmanın karşılığını aldı. Tebrikler...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.