BÜLENT TİMURLENK

Soğuktu, yağmur yağıyordu!..

Mesut uzun zamandır yok, olacak gibi de değil… İrfan Can da yok, varsa da üç maçta bir var zaten… Kim olacak peki oyun lideri? Neden gittiği neden döndüğü de anlaşılmayan Ozan Tufan. Fenerbahçe'deki plansızlık oyunun baş aktörü Ozan Tufan olacak bir tablo çıkardı karşımıza. O da sakatlanıp çıkınca filmi tekrar başa sardı izleyenler. O yok, bu yok… Kim var? Kimse yok.
Sakatlıklar, hastalıklar yüzünden yarım kadro olan Kayserispor karşısında 4-1-4-1 başlayan Fenerbahçe, Berisha'nın beceriksizliği ve son topun kendisine çarpmasıyla Türkiye Kupası'na veda etti. Sol beke mahkum edilen Ferdi ve çok çabalayan Mert Hakan dışında kalanlara söylenebilecek şey yok. Derler ki kötü romanlar "Soğuktu ve yağmur yağıyordu" cümlesiyle başlar. Evet dünkü maçın romanı için gerçek buydu ama çok uzakta değil, Ataşehir'de Fenerbahçe Basketbol Takımı, Real Madrid'i üç çeyrekte 30 sayıda tutup 15 sayı farkla yenerken, Kadıköy'de futbolcular 10 kişi kalmış Kayserispor'a tek bir gol atamadılar. İsmail Kartal söze yine "Biz Fenerbahçeliyiz" diye başlamasın lütfen… Evet siz Fenerbahçelisiniz ama üzerinde Fenerbahçe forması olan futbolcularınız pek öyle görünmüyorlar…

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.