LEVENT TÜZEMEN

Ümit Milliler'i kim izledi?

Ümit Milli Takım'ın Malta ile oynadığı maçı Kasımpaşa Stadı'nda TFF 1. Başkanvekili Ufuk Özerten ile birlikte izledim. Özerten'den başka kimse bu maçı izlemeye gelmemişti.
Tribünlere giriş bedava olmasına rağmen çok az seyirci vardı. İlk 11'de 6 tane Süper Lig, iki tane PTT 1. Lig oyuncusu vardı. Birbirinden güzel 4 gol izledim. Ümit Milliler'in takım uyumu, yardımlaşması ve oyun disiplini mükemmeldi. Sağbek Çörekçi'nin, solbek Uğur'un kanatlardan yaptıkları bindirmelere hayran kaldım.
Son 20 dakikada görev alan Bursasporlu Enes'in attığı jenerik olacak "Demivole" golü dakikalarca alkışladım.
Şimdisoruyorum; Bu golü kaç kişi izledi? Ahmek Çörekçe'nin mühendis biçimi yaptığı ortayı kim gördü? Enes'in golünün fotoğrafı bırakın genel medyayı yerel medyasında yer aldı mı? Hayır... Peki bu maç TV'den neden canlı yayınlanmadı. Neden özeti bile verilmedi. Ümit Milli Takım demek, "Geleceğin Milli Takımı" demektir. İzlenilmeyen ve izletilmeyen bu gençlere gelecek gözüyle bakabilir miyiz. Atalarımız ne demiş; Bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur.. Bağ istiyorsak Ümitlerimize gözümüz gibi bakalım. En azından yarın gece çok önemli İsveç maçında yalnız bırakmayalım..

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.