LEVENT TÜZEMEN

2008 havası var!

Ali Sami Yen'de tarihi başarılara imza atan Galatasaray'ın en büyük itici gücü hep taraftar olmuştur. Fatih Terim'in son döneminde üst üste kazanılan şampiyonluklarda aslan payı taraftarlara aittir. Bu sezon Galatasaray taraftarının ciddi bir tutulma var. Gerek Avrupa gerekse derbilerde tribünler TT Arena'nın seyirci kapasitesine hiç ulaşmadı. Bu tabloda metro hattının çalışmamasının ve Passolig'in etkili olduğunu düşünmüyorum. Galatasaray taraftarının keyfi yok. Galatasaray'ın geleceği adına bu sezon alınacak şampiyonluk büyük önem taşıyor. Dolayısıyla taraftara kalan 9 haftada tribünleri doldurma görevi düşüyor.
Kalan 9 haftayı Galatasaray'ın 2008'de yakaladığı şampiyonluğa benzetiyorum. Yönetim, Hamza Hoca ve oyuncular maç maç düşünmeliler. Tribünler de oyuncuları itecek dolulukta ve coşkuda olmalı. Kazanılan her maç şampiyonluk hedefinin boyunu kısaltır. Karabük maçıyla start alacak 9 haftalık final periyodunda "Avrupa'da Cim-Bom final yakışır sana" sloganını üreten Galatasaray taraftarı da tribünleri doldurma konusunda start almalıdır.
3 takımın at başı gideceği şampiyonluk yarışında futbolcuların performansı kadar taraftarların tribünlerden sahaya yansıtacağı sinerji de belirleyici olacaktır.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.