LEVENT TÜZEMEN

Atiba-Sosa iskelet

Sosa ve Atiba giderse Beşiktaş nasıl bir güç kaybeder? Gökhan Gönül Beşiktaş'a nasıl bir katkı yapar..? Sosa-Atiba ikilisi Beşiktaş'ın iskeletinin vazgeçilmez oyuncularıdır. Avrupa kulüpleri yıllardır "Kesici, mücadeleci, doğru pozisyon alan, istikrarlı" önlibero bulamıyor. Galatasaray, Melo'nun yerini tam 9 dokuz oyuncuyla dolduramadı. 33 yaşındaki Atiba'yı bu özellikleri olduğu için almak istiyorlar. Yönetimin yerinde olsam asla satmam ve Atiba'nın gönlünü almaya çalışırım. Sosa oyuna akıl koyan bir futbolcu.. Top tekniği, yaratıcılığı, topa vuruş bilgisi, araya final pası atma özelliği olan, sıkışan oyunu açabilecek ve sorumluluk alan lider kimlikli bir oyuncu Sosa.. Beşiktaş Sosa-Atiba ikilisini kaybederse "Takım uyumu" konusunda yara alır.
GÖKHAN FARK YARATIR

Avrupa'da başarı isteniyorsa öncelikle savunma düzeni çok güçlü olmalı.. EURO 2016'da maçlar kısır geçiyorsa sebebi takımların iyi savunma yapmalarıdır. Gökhan sadece Türkiye'nin değil Avrupa'nın en iyi sağ beklerinden biridir. Real Madrid'de de Barcelona'da da oynar. Ama Gökhan nedense hiç Avrupa'yı hedef görmedi. Şampiyon Beşiktaş'ın kanatlarının etkili olduğunu düşünürsek Gökhan'la bu katkı ciddi fark yaratacak düzeyde olur.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.