HINCAL ULUÇ

Uyanık!..

34 UYA 41!.. Yani bu kadar olur plaka.. Uyanıklığa 41 kere maşallah!.. Tepecik Yolundan Nispetiye Caddesine çıkmak için daracık, yol bile denmez bir geçide sapmak zorundayız. Çünkü yuvarlak kafadaki sivri zekâlı trafik uzmanımız, iki caddenin kesiştiği ışıklı kavşakta sola dönüşü yasaklayarak marifet yaptığını sanıyor yıllardır. Bir Allah'ın Kulu da "Niye" demiyor.. Ne belediye, ne trafik.. Ne de o Ukame denen karın ağrısı komisyon..
Şimdi biz sola dönmek için sola yanaştık, karşıdan gelen trafiğin kesilmesini bekliyoruz. Arka arkaya altı araba geçti.. Yol boşaldı, geçebiliriz ama çok geriden gelen bu UYA 41 fena halde gaza bastı, sapağa daha 50 metresi olmasına rağmen. Basınca Ercan yürümedi. Onu da bekledi.. Ve beklediğimiz uyanık (!) doğru geçip girmedi.. İnanır mısınız, son anda sağa kırıp, bizim gireceğimiz geçide girdi.. Gaza basmasa, dönecek ya sinyal verse, biz boşuna beklemeyip rahatça yürüyeceğiz. Ama o zaman uyanık bir araba boyu geride kalacak.. Sadece bir araba boyu..
Şimdi kına yakıyordur.. Fahri Trafik Müfettişi Hıncal'ın kestiği ceza kendisine tebliğ edilene dek yaksın bakalım.
Mesele ceza değil.. Mesele içimizdeki bu ruh.. Biz böyle oldukça, bu kentte trafik kolay düzelir mi, iyi bir düşünün dostlar..

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.