HINCAL ULUÇ

Ulaştırma Bakanına!..

Türk Hava Yolları'ndan şikayet feryadı figan haline geldi.. Uçağa binen kaleme sarılıyor. Köşesi varsa oraya yazıyor.. Yoksa bir köşe yazarına e- mail..
Şikayetler hemen hemen ayni.. Uçağın içinde bekleme.. "Hava limanı yoğunluğundan" diyerek kalkışta bekliyorsun. İnişte bu defa havaalanı üzerinde döne döne uçarak bekliyorsun.. Rötar saatler.. Rötar adet oldu..
Ayıp!..
Hele adet haline getirmek skandal..
Bilgisayar çağında artık hangi limanda hangi saatte yoğunluk olacağını görmek, bilmek, uçağa yolcuyu ona göre almak, ona göre kaldırmak çocuk oyuncağı, eğer yolcuna, insanına biraz saygın varsa..
İkincisi..
Ulaştırma Bakanı'na açık çağrı..
THY, Türk Bayrağını taşıyan hava yoludur. Türk Hava Limanlarında öncelik hakkına sahip olmalıdır. Ulaştırma Bakanlığı'na bağlı kule, THY uçaklarına kalkış ve inişte öncelik tanımak zorundadır. Dünyanın bütün devletleri, kendi uçaklarına sahip çıkarken, bizimkilerin THY'yi en sona atmalarını anlamam mümkün değil.
Bakan, Devlet Hava Meydanları Genel Müdürü'ne emir vermeli, THY'ye öncelik tanınmalıdır.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.