HINCAL ULUÇ

İfade!..

"AZİZ Yıldırım, savcılıkta 'Şüpheli' sıfatı ile ifade verdi.."
Gece yarısı eve geldiğimde, televizyondaki alt yazıda bunlar geçiyordu.. New York Times Genel Yayın Müdürü'nün yayın toplantısında, köşedeki televizyonu göstererek "Haber orada" deyişi ünlüdür.
Televizyon, ertesi gün gazeteyi okutan reklamdır adeta..
Ertesi sabah önce Sabah'ı, ardından bütün gazeteleri okudum. Bir tekinde doyurucu bir ayrıntı yoktu. Tüm haberler TV'nin alt yazısına sıkışıp kalmıştı.
"Aziz Yıldırım, savcılıkta 'Şüpheli' sıfatı ile ifade verdi.."
O zaman söyler misiniz, bir gün evvel öğrendiği haberi tekrar okumak için insanlar niçin gazete alsınlar?.
Şimdi bakın, Ergenekon olduğu iddia edilen davada, iki kişi arasındaki en mahrem konuşmaları bile kelime kelime öğrenip (!) yazabilen muhabirler içinde Aziz Yıldırım'ın niçin ifade verdiğini merak eden, öğrenebilen ve yazabilen tek gazeteci yok mu?.
"Yazabilen" lafına da dikkat!. Çünkü konu Aziz Yıldırım olunca, pek çok "Bilinen"in yazılmadığını biliyorum..
70 milyon nüfuslu Türkiye'de en baba gazetenin niçin yarım milyon satamadığını da!..

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.