HINCAL ULUÇ
28 Eylül 2010, Salı

Bu nasıl tarife..

"Ne zamandan beri Business'te orta koltuğa da yolcu alıyor THY" dedim, kabin amirine.. "Eskişehir- İstanbul hattında business yok. Her yer ekonomi" dedi. "Emin misiniz" dedim. "Evet" dedi.. Oturdum yerime. Biniş kartının bende kalan parçasına baktım. Class/Sınıf hanesinde "Y" yazıyor.. Yani ekonomi.. Çantamdan elektronik biletimi çıkardım. Ona baktım..
"Sınıf/ Class" hanesinde B yazıyor.. Yani Business..
Ayni uçak, ayni yolcu.. Bilet business, biniş kartı ekonomi.. Sonuç, yediğim kazık..
Servis başladı. Baştan sona herkese ayni sandviç. Yani ne oturmada, ne ikramda fark var. Gerçekten tek sınıf uçak..
Peki o zaman benden ve iki konuğumdan niye Business diye, 259'ar lira aldılar, ekonomi sınıfı bilet 114 lira iken?.
İstanbul'a gelince soruşturmaya kalktım. İçinden çıkamadım.
Ne bileti aldığım Havaş, ne de THY'nin kendisi tatmin edici yanıt veremediler..
Eskişehir- İstanbul, yarım saatlik uçuşta business yokmuş. Tüm uçak ekonomiymiş ama, 14 ayrı tarife varmış..
İşini bilen 114 lira.. Benim gibi kazıklananlar 259 lira..
Bu nasıl iş, birisi anlatır mı, yarım saatlik yolda 14 ayrı tarifenin nasıl ve neden olduğunu?.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.