HINCAL ULUÇ

Reha ile Deniz!..

GEÇEN yılın en önemli dedi kodularının sebebiydi, Reha ile Deniz'in ikiz bebeklerden sonra ayrılmaları.. Yığınla söylenti çıktı. Gazetelere neler neler yansıdı.. Reha nasıl kızdı, köpürdü, biliyorsunuz.. Ama iki taraftan da "ayrılma" sebebi konusunda tek kelime çıkmadı.. Gerekçe ayniydi.. "İkizleri korumak!.."
Deniz de Reha gibi köşe yazarı.. Daha doğrusu, sadece "Pazar" yazarı. 2011'in ilk pazarı, hoş bir mizah yazısı kaleme almış. Erkeklerle, kadınlar arasındaki farklar, çocukluktan itibaren nasıl oluşuyor diye..
Yaş gurupları içinde yapmış mukayeseyi.. 10-20-30 diye gitmemiş.
5-15-25 diye de değil.. 1-11-21-31 de değil..
Nedense 2-12-22-32-42-52 diye sıralamış gurupları.. Tamamen tesadüf tabii, Reha'nın 2011 yılında tam da 52 yaşında olması.. Bakın 52 yaşında ne oluyormuş erkeğe, Deniz'e göre..
"Erkek orta yaş bunalımına giriyor, daha çok güzel kadına rastlamak ve hepsiyle birlikte olmak istiyor.."
Ayni yazıda Deniz'in yaş gurubundaki kadına neler olduğu da şöyle kayıtlı..
"Kadın sevdiği erkeği nikah masasına oturtamamaktan veya elinde tutmaya çalışmaktan depresyonda.."
Ben mi ne diyorum..
Yorum yok!..

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.