HINCAL ULUÇ

Kim bu Emre Çolak!..

Valla sonunda karar verdim ki, ben futboldan anlamıyorum.. Yahu Fatih Hocama kızardım, Emre Çolak merakı yüzünden kimleri harcadı diye.. Mancini de ayni, hatta fazlası çıktı. Emre Çolak'a yer açmak için takımı, sistemi allak bullak etti.
3-5-2'ye döndü.. Tamam..
Bir bildiği vardır.. Ama nerdeyse stoper çöplüğüne dönmüş (Semih, Gökhan, Dany Chedjoe, ilave Hakan Balta, ilave Ceyhun.. Dahası hala "Bir stoper transfer etmeliyiz" diyormuş.) Galatasaray'da Melo'yu da stopere çekti ki orta sahada Emre'ye yer açılsın.. Yetmedi, bu takımın geldiği günden beri oyun kurucusu Selçuk'u sağ kanada, 3-5-2'nin sağında oynayan Eboue'nin önüne itti ve önünü kapattırdı ki, Selçuk, orta sahanın ortasını, yani oyunu yönetmeyi Emre Çolak'a bıraksın..
..Ve bu takım, Antalyaspor önünde özellikle savunmada öyle rezil oldu ki, izledik..
Ortada Melo ve Selçuk iki ön libero olmayınca, Antalya her akında gol pozisyonuna girdi.
Şimdi bu Emre Çolak'ta bir cevher olmalı, benim gibi bir geri zekalının farkına varmadığı, ancak Terim ve Mancini gibi dünya devlerinin görebildiği..
Yahu, biri bana anlatsın Allah rızası için ne olur?.
Meraktan öleceğim..

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.