HINCAL ULUÇ

RTÜK ne yapar?..

Amerikan üniversitelerinin yaptığı araştırmanın sonucu dünyada bilinir.. Çocukların televizyonda en çok izledikleri yayın, reklamlardır. Çocuk pedagogları hatta aileleri uyarır.. "3 yaşından itibaren dikkat edin çocuklarınıza, gizli gizli reklamlara bakarlar!.."
Şimdi önüne gelen yayına, reklam, haber, film, magazin, eğlence, belgesel ne olursa olsun, "Çocukların gelişmesinde yanlışlara sebep olur" diye ceza yağdıran RTÜK'ümüzün bu bilimsel araştırma sonuçlarını dikkatle izlediğini sanırsınız değil mi?.
Buyrun.. Hem de gündüz yapılan maç yayınları arasında prezervatif reklamına ses çıkarmaz.. Hadi çocuk markadan anlamaz, nasıl kullanıldığını göstermiyor ya reklam.. Peki ama sormaz mı, ikide birde karşısına çıkan bu "Zevk, keyif ve uzatma" şeyinin ne olduğunu..
Peki şimdi bir görüntülü reklam yayınlanıyor. Görüntü aynen şu...
Arabanın ön camının önünde Hazreti Yahya'nın kesik başı gibi bir baş sallanıyor ve bu kesik baş arabayı kullananla konuşuyor. Bu yaşta benim midem bulanıyor.. 3 yaşındaki çocukta bu görüntü ne hissi yaratır, bu ülkede bir Allahın kulu çocuk psikolojisi uzmanı, pedagog söylemez mi?. Bir RTÜK üyesi "Bu nasıl şey" demez mi?.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.