HINCAL ULUÇ

Ünal'ın ufaklığı..

Galatasaray Başkanından böyle söz etmemi saygısızlık kabul edenler çıkacaktır. Ama onun Galatasaray tarihine saygısızlığı yanında bu küçük kalır. Ayrıca hak etmiştir de..
Galatasaray, 2000 yılında, bugüne dek hiçbir Türk Kulübünün yanına yaklaşamadığı bir başarıya ulaştı ve Avrupa Ligini kazandı.
O takımın başında Fatih Terim vardı. Arka arkaya Galatasaray'ı 4 yıl şampiyon yaparken, Avrupa'ya da hazırlayan Fatih Terim. O takım, ayni yıl Real Madrid'i yenip Süper Kupayı aldı. O takımın iskeleti olan milli takım 2002'de Dünya Üçüncüsü oldu.
Türk Spor Tarihinde bir Teknik Direktörün ulaştığı en büyük başarıdır bu..
Bu Terim'i, Ünal Aysal önce Galatasaray'dan binbir dümenle gönderdi.
Şimdi de izlerini silmeye çalışıyor.
Galatasaray Arena'da soyunma odasından sahaya giden koridorda, 2000 Yılı Kopenhag Zaferi'nin resimleri vardı, sahaya çıkan futbolculara "Siz hangi formayı giyiyorsunuz" hatırlatması yapan.
Aysal'ın emri ile yeni sezona girilirken, o rezil çimlere dokunan olmamış, saha ilk maçta gördük, tarlaya döndü, 90 dakika bitmeden.. Ama soyunma odası koridorları değiştirilmiş. 2000'in fotoğrafları, "Fatih Terim"i hatırlatıyor diye kaldırılmış.
Bu küçüklük, bu ufaklık değilse, nedir, söyler misiniz?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.