HINCAL ULUÇ

İki Dakikada sallama!..

"Sinek ufak ama mide bulandırır" demiş eskiler.. Hele bu sineğin düştüğü kasenin üzerinde NTV yazıyorsa ve içinde "İki Dakikada Bilim" varsa..
İnandırıcı olması gereken bir haber kanalı olmanın ötesinde sorumluluğu var, NTV'nin.. İlk olması dolayısıyla, marka.. Jip gibi, jilet gibi, frijider gibi..
2 Dakika'da Bilim, bu kanalda en keyifle izlediğim yayın.. dı.. Önce şirin şirin anlatan adamı, diziyi yapan yabancı firma değiştirdi. Yerine bu tatsız zıpırı koydu.
Programın adı "Bilim"se hele, hiç hata kaldırmaz..
Pazar akşamı, Kuzey ve Güney Kutbu arasındaki farkı anlatıyor.. "Güney Kutbu, deniz seviyesinden binlerce kilometre yüksektir" dedi önce.. Yanlış duydum sandım. Sonra tekrar etti. Bu defa ayrıntılı.. "Güney Kutbu bir buz dağıdır. Denizden 280 bin kilometre yüksekliktedir.."
Yahu ilkokul okuyan bilir ki, dünyanın en yüksek noktası Everest 9 kilometre değil..
280 bin ne demek?.
Az daha buz tutsun, aya çarpar demek..
Metre ile kilometre arasında bin misli fark var. Böyle hata olur mu?:
Yahu hadi bunu 50 liralık birisi tercüme ediyor.. Seslendiren farkında değil mi?.
Yayına girmeden biri izlemiyor mu?. Dünyada 280 bin kilometre yüksekliğinde dağ olur mu?.
NTV'de böyle bir başı boşluk olur mu?:

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.