HINCAL ULUÇ

Pazar Neşesi

Kadere bakın.. "Feraye bu köşenin en büyük destekçilerindendi. Annesi rahatsızlanınca, bizimle uğraşamaz olmuştu.
Sonunda Güven Osma aracılığı ile bir haber geldi, nihayet" demiştim geçen hafta, Pazar Neşesi'nde.. O gün Müzeyyen'i kaybettik..
Olacak şey değil.
Feraye'den gelen "Ambalaj kutuları üzerindeki aptal notlar"dan ilk seçmeleri geçen hafta yayınlamıştım. Bu hafta, devamı..
- Rowenta ütüsünün üzerinde: "Elbiseleri insan üzerindeyken ütülemeyiniz.."
(Halbuki ne zaman kazanırdık.)
- Nytol Uyku şurubu üzerinde: "Dikkat, uyku haline sebep olabilir." (Ben de ders çalışacaktım, oysa..)
- Noel ışıkları kutusunda: "Sadece içerde ve dışarda kullanmak için.." (Başka nerde kullanmam mümkün acaba?..)
- Japon malı mutfak robotu üzerinde. "Başka kullanım için kullanmayınız." (Ne için, ne için?..)
- American Airlines'ın uçakta dağıttığı fıstık paketi üzerinde: "Kullanım şekli: Paketi açın. Yiyin." (Sonraki adım, peki?.)
- Çocuk süpermen elbisesi üzerinde: "Bu kostümü giymek, sizi uçurmaz." (Anasını, babasını uçurur, belki..)
- İsveç malı elektrikli testerenin üzerinde: "Aleti elleriniz, ya da cinsel organlarınızla durdurmayı denemeyiniz." (Aman Tanrım!.
Bir yerlerde bunu deneyen mi var?.)

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.