HINCAL ULUÇ

Ekler savaşı..

Hürriyet'in günlük eki Kelebek ile, Sabah'ın Günaydın'ı arasında müthiş bir rekabet var.. Ben rekabeti severim ve teşvik ederim. Gelişme sağlar çünkü.. Medya rekabetinde de kazanan okur olur. Yani sizler..
Geçen hafta "İyi rekabet ediyorsunuz da, bu rekabet sadece köşe yazarlarında.. Hani özel haberler?. Ayni havuza, ayni ajanslara bağlı kalmışsınız" dedim..
İkisinden de yanıt geldi..
İkisi de "Biz havuzdan ayrıldık" diyor.. Dilerim öyledir. Peki ama ben, her gün her gazetede ayni resim, ayni haberleri nasıl görüyorum, hala?.
İkisinden de son zamanlardaki "Özel haber"lerinin listeleri geldi..
O zaman eleştirim şu..
Yaptığınız özel ve güzel işi pazarlamayı bilmiyorsunuz!..
Bu millet "Özel/ Atlatma" haberi unutalı asır oldu.. Vursanıza tepeden "Özel" diye.. Koysanıza kocaman muhabirin ve foto muhabirinin imzasını.. Ertesi gün köşe yazarlarından biri, o özel haber üzerine görüşlerini yazsa ya, haberin özelliğine de vurgu yaparak..
Bana değil, okurlara anlatın dostlar, farkınızı!..
Okur yazsın bana "Haksızlık ediyorsun" diye..

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.