HINCAL ULUÇ

Sony Müzik!.

Pazar sabahı, Kadıköy İskelesi İstanbul Kitapevi'nde Kahve Konserleri izliyorum.
Bir izleyici yan masadan kalktı, bize geldi. Elinde bir CD albümü var.
"Hıncal'ın Seçtikleri 2!." Sonra sordu..
"Bunun birincisini arıyorum, bulamıyorum" dedi. D&R'a gitmiş.
"Stoğumuzda yok. Artık gelmiyor" dedi. Gelse şaşardım.. On sene önce çıkmıştı Sony Müzik'ten benim seçtiğim 17 parçadan oluşan yabancı pop şarkıları..
Harika parçalar vardı gerçekten. Kısa zamanda bitti. 50 ve 60'lı yılların o dünya hiti şarkılarının albümü bitmez mi?..
Sony Music Turkey/ Sony Müzik yapmıştı albümü.. O zamanki Genel Müdür Melih Ayraçman kardeşim aramış, "Peynir ekmek gibi satıyor Hıncal Ağbi" demişti.. "Gel ikincisini yapalım.
Sen bir o kadar şarkı daha seç.." Seçtim.. O da çıktı.. O da çok sattı..
Sony Müzik Türkiye devam ediyor.
Yeni Genel Müdürü Şemsettin Göktaş'a ileteyim bu dileği..
Şarkılar gerçekten o kadar güzel ki, yaşı 40'ın üzerinde olanlar hele mutlak sahip olmak isterler, hala..
Bir daha basmayı düşünmez misiniz?.
Ben para mara da istemem.. O şarkıların hepsi de Sony'nin arşivinden seçildi, yani telif hakları falan da yok. Dünyanın en ucuz maliyetli albümleri olurlar.
Bence denemeye değer!.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.