HINCAL ULUÇ

Nasıl “Çabuk!.”

Levent Yüksel ile 1.5 yıllık kız arkadaşı Lidya Özdemiroğlu ayrılmışlar. Mevlüt kardeşim (Tezel) "Çabuk bitti" başlığıyla yorumlamış.
Levent, Lidya'dan 31 yaş büyükmüş. Mevlüt demiyor da, "Diyecekler" diyor.. Ayrılık sebebi yaş farkıymış ve ünlü çift bunu bile bile yola çıkmışlar.
Ayni Günaydın ekinin birinci sayfasına " Sıla- Ahmet Kural aşkı bitti" yazıyor.
Bu ikisinin yaşları nerdeyse ayni.. İlişkileri de bir yıl.. Üstelik ikisi de hayat deneyimleri olan, neyi seçtiklerini bilmesi gereken insanlar..
Peki bu aşk ne, o zaman?.
Bakın dostlar.. Hep yazarım.. Mutluluk akıp giden bir sicim değil, o sicime dizilmiş tespih taneleridir. Ne kadar çok tane varsa, tespihinizde, o kadar mutlu yaşamışsınız demektir.
Mutlu olmak insanın en büyük hakkıdır. Bir gün için mutlu olmak bile yeter, tespihe bir tane eklemeye..
Bırakın, yaştı, meslekti, sosyal sınıftı, ırktı, milliyet, dindi diye insanları ayırıp ahkâm kesmeyi..
Ortada "Mutlu olma" hakkını kullanmak isteyen iki "İnsan" var.
Kullandılar.. Kaç gün sürdüyse sürdü.
Kutsal haklarını kullandılar ya!.
"Mutlu" demek için ille de sonunun iyi (Sizce tabii) gerekmez..
Romeo- Jülyet mutsuz muydular, aşklarında, sonu kötü bitti diye?.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.