HINCAL ULUÇ

Eski tas, eski hamam!.

Kanal D'de Genel Müdür değişti. O da, Ahmet Hakan dahil, Ana Haber'i yöneten ekibi tamamen değiştirdi. Ben saf Hıncal da umutlandım.
Pazartesi yeni ekip, yeni Ana Haber'e başladı.
Hayır başlığım yanlış. Eski tas, eski hamam bile değil. Ahmet Hakan ekibi Ana Haberi polemiklere boğar, şiddet ve magazin haberleriyle bitirirdi.
Yeni ekip polemikleri kaldırıp, onların yerine de şiddet ve magazin haberleri koymuş.
Bir saatlik her şeyi yeni(!) bültenin(!), haber değeri sıfır.. Sı-fır!.
Yalan değeri bin..
Yeni sunucu da, 19.45'te "Reklam" diyor. Ona inanıp 15 dakika bekleyen gerzeklerdenseniz, ekrana gelip "Ana Haber'i burda kapıyoruz" diye dalgasını geçiyor sizinle..
Çok inandığım, çok güvendiğim Murat Saygı kardeşim, yalanı bile değiştiremedi. Belli gücü yetmedi..
Diyemedi ki "Ana Haber'i sunan her gece bile bile yalan söylerse, onun anlattığı habere kimse inanmaz!."
Her gece ayni yalanla bitiren insana kim inanır?.
"Yalancının mumu" öyküsünü bilmeyen var mı bu ülkede?.
Ya da "Yalancı!. Yalancı.. Sana kimse inanmaz" şarkısını..

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.