HINCAL ULUÇ

Hadi Öcal Uluç’a cevap verin!..

Ey spor müdürleri, Ey Fenerbahçe muhabirleri, biriniz, bir tekiniz bu defa çıkın da Öcal Ağbimin, topunuza çarşamba günü Türkiye gazetesinde sorduğu iki soruya cevap verin..
1- Fener Kongresini naklen yayınlayan televizyonların sunucu ve yorumcuları.. Her sandıktan Ali Koç'a 4, Aziz Yıldırım'a 1 oy çıktığını ve Aziz'in bile onuncu sandıktan sonra kaçtığını gördükleri halde, bir tekiniz bile onca kanalda "Ali Koç kazandı. Aziz Yıldırım gitti" diyemedi. Neden?.
Aziz Yıldırım korkusu ve dehşeti bu kadar mı titretiyordu sizi?. Alayınızı?.
2- Ali Koç, 16 bine, 4 bin gibi bir oyla çıktı sandıktan. Tam 12 bin fark.. Peki her gün, spor sayfalarının ilkini ve manşetini Fenerbahçe'ye ayıracak kadar sarı lacivert çıkan gazetelerin spor servislerinde, "Ali Koç kazanır" tahmini yapan tek kişi bile niye çıkmadı?.
Öcal Uluç soruyor..
"Neden hiç biriniz (O kibarlığından, "Hiç birimiz" diyor) bu sonucun kokusunu alıp, haber ve yorumlarınızda 'Ali Koç kazanır' diyemediniz?. Bu nasıl gazetecilik?."
"Yoksa kokuyu aldınız da Aziz Başkan korkusu mu dillerinizi ve kalemlerinizi bağladı?."
Cevabı ben biliyorum da, içinizde cesaret edecek biri çıkacak mı onu merak ediyorum..
Cevap verecek ve gereğini yapacak biri var mı orda?.
Aloooo!..

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.