HINCAL ULUÇ

Kısmete bak!..

Güney Afrika'daki 2010 Dünya Kupası'nın yıldızıydı Shakira.. O kupanın resmi şarkısı Waka Waka hâlâ gözlerimin önünde. Ne unutulmaz koreografi, ne unutulmaz danstı..
Kupa için değil, Shakira için Johannesburg'da olmak istemiştim.
Şimdi 2018 Dünya Kupası.. Bu defa Shakira İstanbul'da.. Yarın akşam, Vodafone Arena'da.. Ve ben davetliyim üstelik..
Ama gidemiyorum. Sebep Dünya Kupası, iyi mi?.
Yarın gece, Shakira gene kimbilir ne harika şov yaparken ben ekran başında olmak zorundayım. Son finalist kim olacak, İngiltere mi, Hırvatistan mı?.
İnşallah "Ulan bu maç için mi kaçırdın Shakira'yı" demem!.

***
Biletix'te son kalan biletler için hâlâ şansınız var.. Benden bu konser için bir kaç not..
Konser turnesine adını veren "El Dorado" albümü, yayınından bugüne, bir yılda büyük başarılara ulaştı.
37 ülkede iTunes üzerinden 1 numara oldu. Dijital listelerde 1 numaraya yerleşti..
"Me Enamore" ve "Chantaje" [feat. Maluma] parçaları aynı anda Billboard'un "Hot Latin Songs" listesinde ilk 5'e girdi. Chantage Youtube'da 2 milyardan fazla izlendi.
Latin müzik tarihinin en çok izlenen video klibi de olan "Chantaje" 16 platinyum ödülü kazandı.
Sanatçı, 104 milyondan fazla hayranı ile Facebook'ta en çok takip edilen müzisyen statüsüne sahip.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.