HINCAL ULUÇ

THY sessiz ama..

Kız kardeşim Serpil Gogen yurtdışı gezisinden dönerken THY'de başına gelenleri anlatmış ve "Kapı içerden sürgülüyken, yani içerde biri varken bir hostes tuvalet kapısını nasıl açar?
Diyelim açtı, sonra neden özür bile dilemez" diye sormuştu.
Ülkemin uluslararası gururu Türk Hava Yolları'na böyle bir ayıbı yakıştıramadığım için köşeme koydum ve "Mutlak cevap gelecektir" dedim. Ama çıt çıkmadı..
THY Basın Danışmanlığı 20 yıldan beri ilk kez hem de böyle bir şikâyete sessiz kaldı. Faik Akın ve Ali Genç kardeşlerim anında ararlardı oysa..
THY'den ses çıkmadı ama, okurlardan pek çok not geldi.. İşte Gürsel Erdoğan'ın yazdıkları.
"Kız kardeşinizin yazdığı konu bir süredir maalesef genel bir uygulama halinde.
Özellikle uzun uçuşlarda business class yolcuların kullanımında olması gereken öndeki tuvaletler bir şekilde kapatılıyor. Kırmızı ışık yanık bırakılıyor, siz girmek istediğinizde arıza var vesaire şeklinde değişik mazeretlerle arkadaki tuvaletlere yönlendiriliyorsunuz.
Belli ki mürettebat bu ön tuvaletleri kendi kullanımlarına 'tahsis' ediyor.!
Çok uçan biri olarak son zamanlarda bu uygulamanın adeta standart hale geldiğini söyleyebilirim.
Uyarıcı yazılarınız için teşekkür ederim.
Umarım işe yarar."

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.