HINCAL ULUÇ

Bu nasıl “Yerli?.”

Yerli Mallarını ayırmak için bir logo yapmışız.. Logo, bakınca ne olduğunu anlatır. Bizim logo ruhsuz ve anlamsız geldi bana.. Eskiden TM yazardı. "Türk Malı.." Şimdi olmuş "Yerli Üretim.." "Türk" olmuş, "Yerli".. "Mal" olmuş, "Üretim.." Niye?. Türk lafından mı çekindik..
Yahu biz bin yıldır çarşıya çıkınca "Mal" alırız. "Üretim" değil..
Logoyu birbirini tutan "Güya" iki el tamamlıyor..
Yani mesele "Yerli Üretim"i desteklemek, yerlisini alırsak, el ele vermiş olacağımızı göstermek ve teşvik etmek demek oluyor, Logoya göre..
O zaman, THY ekibini giydirmeyi niye bir İtalyan'a havale ettik.. Türk modacıları dünya çapında ün yapar ve dünya yıldızları giyinmek için bizim tasarımcıların peşinde koşarken, hem de bir yarışma açmaya bile gerek duymadan, üzerinde güneş batmayan tek Türk Şirketi THY'yi bir İtalyan'a sipariş etmek İtalyan'a el uzatmak olmuyor mu?. Kim yaptı bu "İtalyan" seçimini..
İsim versin THY bana.. Herkes soruyor zaten. THY tıss.. Ali Genç gitti, THY Basın Bürosu da bitti sanki..
Ayrıca..
Ben bu İtalyan'ın renk ve tasarımlarını da beğenmedim.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.