SEVİLAY YÜKSELİR

Turkcell ve Türk Telekom hangi fuardan çekiliyor?

Birisi bana sorsaydı, "Bilişim Fuarı CeBİT, denilince aklına ne geliyor?" diye...
Hiç kuşkusuz...
1) "Promosyonu bol, gürültülü, patırtılı Beylikdüzü TÜYAP"
2) "Fuarın dev sponsorları olan Turkcell ve Türk Telekom markaları" derdim...
Aldığım duyumlara göre bu yılki CeBİT'te ikincisi olmayacakmış. Eğer doğruysa, kendilerini teknoloji markası olarak konumlamak için var gücüyle çalışan ve yıllardan beri bu fuara sponsorluk desteği veren Turkcell ve Türk Telekom bu yılki etkinlikte sponsor olarak yer almayacaklarmış.
Ekonomiden çok anlayan bir gazeteci olmamama rağmen bu kulisi alınca, "Nasıl yani?" oldum ister istemez. Çünkü bu iki dev iletişim markasının CeBİT'ten elini ayağını çekmesi demek, CeBİT'in gücünü kaybetmesi demektir.
Peki ne oldu da Turkcell ve Türk Telekom bu kararı aldı?
Ekonomik kriz dolayısıyla bütçe darlığından mı, yoksa bu yıl 10. yılına giren CeBİT'te asıl aradıklarını bulamadıklarından mı?
Merak ediyorum acaba CeBİT'ten geri çekilme kararı alan bu iki dev markadan nasıl bir açıklama gelecek.
Bekleyip, görelim...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.