Cumartesi 22.10.2011 00:00
Son Güncelleme: Cumartesi 22.10.2011 11:19

Düzce rafting'de hedefi geçti

Düzce'nin Cumayeri İlçesi Dokuzdeğirmen Köyü'nde uzun süredir devam eden rafting sporunu artık tüm Türkiye tanıyor.

Başladığı yıllarda ağırlayacak konuk bulamayan rafting tesisleri şu anda kapasitelerinin üstünde çalışmak zorunda kalıyorlar.

Düzce Rafting Sporları İl Temsilcisi Şerif Ali Karanfil bu yıl rafting için hedeflenen misafir rakamının 9 bin olduğunu fakat yıl bitmeden 10 binlerin üzerine çıktıklarını söyledi. 3 yılda 30 bin kişiyi hedeflediklerini ifade eden Şerif Ali Karanfil 'Hedefimiz 3 yılda 30 bin kişi. Bu yıl için 9 bin gibi rakam beklerken henüz yıl bitmeden hedefe ulaştık.

Suyun debisinin düşük olduğuna bakmayın, ilgi hala yoğun bir şekilde sürüyor. Yine yapılıyor yine heyecan ve eğlence var. Bu ilgi yıla tamamen yayılmış durumda. Biz daha önce 3 yada 4 ay gibi rafting yapıyorduk. Bu yıl sadece Ramazan ayı hariç her ay rafting yaptık. Hafta sonu da rezervasyonlar var. Bu yıl bizim beklentimiz 9 bin kişiydi. Şu anda 10 bini buldu.
Henüz yıl bitmeden hedefimizin üstüne çıktı. Bu yüzden reklamı kestik. Tesislerimiz yeterli değil. Burada yatırımlar yetersiz. Bu müşterinin beklentilerini karşılamıyor. Burada 5 firma var. Bu firmalarımız bir gün boyunca yaklaşık 600 kişiye rafting yapabilir. Bazen turları ikiye çıkararak bin kişiye kadar ağırlama yapabiliyoruz'' dedi.
Karanfil, yatırımların genişlememesinin sebebi olarak ta baraj yapımından kaynaklandığını söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.