Son Güncelleme: Perşembe 18.12.2014 13:42
ALO 181 hattına vatandaşın ilgisi artıyor
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın çağrı merkezi olan ALO 181 hattını arama sayısı her geçen gün artıyor.
TÜRKİYE VE DÜNYADA BİR İLK
Çevre ve Şehirlik Bakanlığı'nın bu hattı hizmete alarak Türkiye ve dünyada bir ilki gerçekleştirdiği kaydedilen açıklamada şöyle denildi:'Bu hat sayesinde vatandaşlar bulundukları yerde il veya ilçe merkezlerine gitmeden de Bakanlığın mevzuat alanına ilişkin tüm konularda bilgi alabiliyor, çevre konularında şikayet ve ihbarlarda bulunabiliyor. Bakanlık yetkili birimleri de ilgili şikayetleri titizlikle inceleyerek, sonucunu çağrı merkezi kanalıyla vatandaşa bildiriyor. Kentsel dönüşüm konularında da güncel gelişmeler, süreç hakkında yapılması gerekenler operatörlerin pozitif yaklaşımlarıyla vatandaşlara aktarılıyor. Çağrı merkezi aynı zamanda tapu-kadastro konularında da (online randevu, ihbar-şikayet) Eylül ayından itibaren hizmet vermeye başladı.'
EN SON HABERLER
- 1 Turnalar Seyfe Gölü'nü sevdi
- 2 İETT’den rüzgar enerjisine bir adım daha
- 3 Norveç çevre faciasının eşiğinde
- 4 E-Devlet giriş ve şifre sorgulama nasıl yapılır?
- 5 E okul devamsızlık kalan gün sorgulama ve veli bilgilendirme sistemi girişi — meb vbs
- 6 E-Devlete nasıl girilir? - E-Devlet sistemine giriş - SGK SSK GSS primlerini öğrenmek için tıklayın
- 7 2015 TEOG yerleştirme tercih sonuçları ne zaman açıklanıyor?
- 8 Boğaz’dan 8 günde 2 ton 790 kg atık toplandı
- 9 Temiz deniz süpürgesi Ağaoğlu desteği ile sefere çıktı
- 10 İstanbul'un gürültü haritası çıkarılıyor