Türkiye'nin en iyi haber sitesi
LEVENT TÜZEMEN

Beşiktaş Hava Yolları!

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Nice dönüşü yazarımız Levent Tüzemen’e yeni projelerinin detaylarını anlattı:

Koltuğa yapışmak gibi bir niyetim yok. Görev sürem olan altı yılda en büyük hedefim sportif olarak başarılı, ekonomik olarak güçlü bir Beşiktaş yaratmak...

Yeni sezonda deplasmanlara kendi uçağımızla gideceğiz. Uçağın gövdesine Beşiktaş yazacak... Kullanmadığımız günlerde uçak özel firmaya kiralanacak

Nice'teki Türkiye-İspanya maçından sonra Türk Hava Yolları ile İstanbul'a dönerken, uçakta Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman ile sohbet ettik... Şampiyon olmanın mutluluğu hala Başkan Fikret Orman'ın yüzünden okunuyordu. Uçakta yer alan rakip takım taraftarları üzerlerinde kulüp formalarıyla Başkan Orman'ın yanına gelip fotoğraf çektirdi. Beşiktaş üzerine yaptığımız futbol sohbeti sırasında yanımızda Uludağ Gazozları'nın sahibi Ömer Kızıl da vardı... Sözü Başkan Orman'a bırakıyorum:

RESTORANLAR MÜTHİŞ OLACAK
"Dünyanın en güzel stadını dünyanın en güzel yerine yaptık. Çok uğraştık. Uykusuz geceler geçirdik. Teknolojisi yüksek çok akıllı bir stadyum yaptık. Vodafone Arena, Beşiktaş'a sadece futbol mabedi olmayacak, yaşayan bir stat haline gelecek... Özellikle boğaza bakan restoranlar her vakit hep müthiş bir doluluk yaşayacak. Ayrıca stada büyük bir müze yapmayı planlıyoruz.. Avrupa'daki büyük kulüplerin statlarında olduğu gibi Vodafone Arena'yı gezmek isteyenlere ücret karşılığı bu imkanı tanıyacağız.. Ben Beşiktaş'a hizmet için varım. Koltuğa yapışmak gibi bir niyetim yok. Tüzük gereği iki dönem yani toplam 6 yıl görev yapma hakkım var. Bu zaman sürecinde en büyük hedefim; sportif başarıları istikrarlı olan, ekonomik açıdan güçlü bir Beşiktaş yaratmak. Ben ve yönetim kurulumuz hesaba kitaba dikkat ediyoruz. Örneğin futbolcularımıza tek kuruş borcumuz yok. Pahalı futbolcuların da peşinden koşmuyoruz. Üstelik bizim belirli bir bütçemiz ve transfer politikamız var. Beşiktaş'ın güçlü kadrosuna yapacağımız 3-4 tane oyuncu transferi yeterli olacaktır. Devre arası kiraladığımız Marcelo'nun da bonservisini de bütçemize uygun aldık. Pahalı transferler yapmayı düşünmüyoruz. Takım içi dengelere özen gösteriyoruz. Bütçemize uygun almak istediğimiz oyuncular eğer belirlediğimiz ücreti kabul ederlerse Beşiktaş'a gelebilirler."

SAĞ BEKİ SİZ BİLİYORSUNUZ!
Başkan Fikret Orman'a, "Kaleci aldınız mı?. Sağbek kim olacak?" diye sorduğumda şöyle dedi: "Sağ bek geliyor.. Kaleciyi de Milli Takım'ın kaybettiği İspanya'dan aldık.." dedi. Sağ bek'in Gökhan Gönül olup olmadığını hatırlattığımda, "İsim yok ama biliyorsunuz.." şeklinde gülümsedi.. İspanyol kalecinin de Boyko transfer edilmeden önce çapraz bağlarını koparan ve Deportivo ile sözleşmesi biten 28 yaşındaki Fabricio Agosto Ramirez olduğunu öğrendik.

İKİ DE OTOBÜS ALIYORUZ
Başkan Fikret Orman'ın sohbetimizdeki sürprizi kulübe alacaklarını söylediği Beşiktaş uçağı projesiydi... Orman, yeni lig sezonunda Beşiktaş'ın kendi uçağıyla deplasman maçlarına gidip geleceğini anlattı. Alınacak uçağın gövdesi Beşiktaş'ı yaşatacak. Maliyeti 40 milyon dolar olacak. Ancak Başkan Orman uçağı Leasing sistemiyle almayı düşündüklerini ve bütçeden 20 milyon dolar çıkacağını söyledi. Başkan Orman, Beşiktaş uçağını sadece deplasmanlar için kullanmayacaklarını gelir elde etmek amacıyla özel bir uçak firmasına kiralayacaklarını söyledi. Orman ayrıca iki otobüs aldıklarını vurguladı. Havalimanına kendi otobüsleriyle gideceklerini, ikinci otobüsün de indikleri havalimanında kendilerini karşılayacağını söyledi. Başkan Fikret Orman, uçak ve otobüs formülüyle Beşiktaş'ın kurumsal imajlarını güçlendirmeyi amaçladıklarını dile getirdi.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.