Bu yıl en büyük sosyal sorumluluk projesinin şirketlerin eleman çıkarmadan işlerini yürütmeleri olduğunu söyleyen Silk & Cashmere Yönetim Kurulu Başkanı Ayşen Zamanpur, "Hükümet reel sektörü canlandırıcı bir paket açmalı. Eleman çıkarmayana ödül vermeli" dedi.
'PANİKTEN ARINMALIYIZ'
Boyner Mağazaları Genel Müdürü Aslı Karadeniz ise sektörde likiditeyle ilgili ciddi bir problem olduğunu söyledi. "Hiçbir şirket kârsızlıktan batmaz, çarkını döndürür. Ancak likidite probleminiz varsa iş yapamazsınız. Bir likidite sıkışıklığı oldu ama kötünün geride kaldığını sektörde batış öyküleri okumayacağımızı düşünüyorum" diyen Karadeniz, sektörde işbirliği hatta birleşmelerin olacağını ama bunun için günlük panikten arınıp orta ve uzun vadeli düşünmek gerektiğini söyledi.
'ERKEN DAVRANDIM'
Hotiç Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Hotiç ise yapılan kampanya ve indirimlerin sürdürülebilir olmadığını söyledi. "Turkcell'lilere yüzde 50 indirim yaptım üç günde 30 bin çift ayakkabı sattım" diyen Hotiç şöyle devam etti: "Kampanya markanın gücünü görmem için önemliydi. Rakiplerden o kadar çok gol yedim ki bu kez ben erken davrandım."