Turkcell Kuruçeşme Arena'ya ulaşırken; katılımcıların yüzde 48'i deniz yolunu, yüzde 39'u özel araçlarını, yüzde 12'si toplu taşıma araçlarını, yüzde 1'i ise taksiye binmeyi tercih etti.
Katılımcılar, etkinlik biletlerini yüzde 70 oranında internetten satın alırken, yüzde 24'ü bilet satış noktalarından almayı tercih etti, Yüzde 6'sı ise telefonla, arkadaşından ya da konser günü gişeden satın aldı.
Özellikle25-36 yaş grubu, etkinlik biletini yüzde 91 oranında internet üzerinden ve satış noktasından almayı tercih etti.
Turkcell Kuruçeşme Arena'da ilk kez gerçekleşen BUGS BUNNY ON ICE'da mekana kurulan özel bir çadır ve 1000m2 buz pisti üzerindeki heyecanlı gösteriyi yaklaşık 30.000 kişi izledi.